15 marca 2013

21. Sny o Gruszowie i Zuzce

Ostatnio mam proste i krótkie sny. No... może są dłuższe ale rzadko pamiętam całe -,- Sen z wczoraj był o tym że pojechałam do Gruszowa, do mojej babci. Byłam przekonana, że jest sobota. Kiedy już tam dojechałam okazało się że zostajemy na noc. Rano obudziłam się ze świadomością, że jest poniedziałek i muszę iść do szkoły. Zauważyłam że jestem u babci i że jest 8:30. Dzisiejszy sen był o tym, że do naszej szkoły przepisała się Zuza z Myślenic. Tym razem cały czas myślałam że jest piątek, a był czwartek. Zuza tylko mnie znała więc cały czas pytała się jaką teraz mamy lekcję. Oczywiście podawałam jej fałszywe informacje, a ona się na mnie obraziła. Pod koniec lekcji zeszłyśmy na dół, do szafek. Okazało się że tam jest jeszcze jedna dziewczyna z Myślenic, której nie znałam. Kiedy Zuza ją zobaczyła zaczęły się przytulać i wykrzykiwać coś w stylu "Jak dawno się nie widziałyśmy!". Kiedy ściągałam buty zauważyłam że spodnie przyczepiły mi się do jednego buta i nie chcą się odczepić -.- I wtedy się obudziłam
~Ola

2 komentarze :

  1. spoko post,niezły sen ;) zapraszam http://oliilui.blogspot.com/ (nie pisze adresu w spam, bo nie wiem gdzie to jest i jak sie to dodaje więc wybacz ;) )

    OdpowiedzUsuń
  2. Komentarz sprawdzający.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze ♥