13 marca 2013

19. Sen o stroju na WF

Wczoraj śniło mi się że ja i Ola byłyśmy na wf-ie. Przebrałyśmy się podkoszulki i spodenki, ale było nam zimno, więc założyłyśmy bluzy od munduru harcerskiego. Pani od wf-u zaczęła się na nas drzeć czemu jesteśmy nie przebrane, a Ola kłóciła się z nią, że jesteśmy przebrane tylko że nam jest zimno, a ja siedziałam sobie na ławce jak gdyby nigdy nic -.-  W końcu pani kazała nam iść do szatni. Okazało się, że ta szatnia jest w moim mieszkaniu, w łazience. Obok łazienki jest mój pokój. Ola poszła tam i zaczęła robić glitery* na komputerze. Robiła je i robiła, aż w końcu wyczerpał się limit. Wtedy przyszła pani od wf-u i kazała nam zrobić glitera na jakiś tam temat i Ola zaczęła jej tłumaczyć że już się nie da itp. Ja poszłam do okna. Okazało się że ten wf mieliśmy mieć na polu. Wszyscy już tam byli. Zaczęłam pospieszać Olę żebyśmy się już przebierały, ale ona ciągle odpowiadała coś w stylu "no już, już wyłączam".  I kiedy już byłam ubrana, sen się skończył.
~Gabi

1 komentarz :

  1. "pominęłam" kilka rzeczy ...

    P.z d.:D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze ♥