12 marca 2013

18. Otwarcie nowej biblioteki

Wczoraj o 17:00 odbyło się otwarcie biblioteki. . Ja czekałam na Gabi. Nikola bała się że zachoruje i nie przyszła w ogóle. Nie doczekałam się na drogą Gabriellę która spóźniła się o 5, a może nawet trochę więcej minut. Na początku myślała, że tylko ona z dziewczyn jest w mundurze, ale na szczęście Maja też miała mundur. Nikoli nie było więc to ja miałam wnosić z Gabi fotel, ale Klaudia się zaoferowała i to ona pomogła Gabrysi. Mieliśmy występować na samym końcu*. Tyle że koza Hela - Wiki B. zachorowała! Ona była najlepsza do tej roli. Miała sobie zrobić dwa kucyki, żeby jak będzie biegała skakały jej. No ale w końcu Helą została Wiki G. i zamiast dwóch kucyków zrobiła sobie dwa koki! Wyglądało to tak jakby miała rogi. I wydawało mi się że nie płakała tylko się śmiała, ale nie jestem pewna. Za układanie książek w nowej bibliotece dostaliśmy podziękowania i czekolady, tylko że trzeba było po nie wyjść na scenę. Karol był Dobusiem w związku z czym musiał być cały ubrany na czerwono na co wchodziły legginsy jego siostry i podkoszulek taty. Oczywiście wszyscy (znaczy my - harcerze) się z niego śmiali. Potem był jakiś przemarsz do tej biblioteki (na szczęście była w tym samym budynku), śpiewaliśmy "Sto lat", jedliśmy tort i rozdawaliśmy zakładki z godzinami otwarcia biblioteki.
~Ola

3 komentarze :

  1. ja próbowałam się śmiać ale mi sie chciało strasznie śmiać więc się śmiałam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Droga Alleksandro umówiłyśmy się o wpół do i przyszłam punktualnie ale to ty poszłaś wcześniej -.-

    P.z d. :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze ♥