8 marca 2013

16. Próba w bibliotece

Dziś nie mieliśmy zbiórki harcerskiej, za to wszyscy poszliśmy do biblioteki, która ma się w poniedziałek otworzyć. Dołączyły do nas dwie osoby: Kuba - mój kuzyn i Iza - jego koleżanka z klasy. Będziemy brać udział w tej części otwarcia w której pani Ewa czyta legendę o wozie strażackim który będzie stał w bibliotece. Próba była w bibliotece, nie na scenie. Przedstawialiśmy to co pani Ewa czytała. Ja byłam na początku jedną z kóz, potem przypadkowym przechodniem, częścią starej biblioteki i częścią nowej. Gabi razem z Nikolą wnosiły na scenę fotel bujany i stołek. Kozą Helą była Wiki B., a wozem strażackim - Dobusiem - Karol. Na końcu wrzeszczeliśmy "Biblioteka! To lubię! Library! I like it!". Było bardzo fajnie! Nawet Kubie i Izie się podobało którzy tylko siedzieli, patrzyli się na nas i się śmiali :) No i oczywiście Wiki G. z góry założyła że ona w poniedziałek czyli w dzień otwarcia biblioteki będzie chora xD! Ale tak na poważnie to rzeczywiście trochę chora się wydawała i słabo się czuła. Kiedy już wszyscy się ubrali poszliśmy zobaczyć jak wygląda aula na której będziemy występować. Oczywiście przyjdą osoby z naszej szkoły, które twierdzą że harcerstwo jest głupie! Jeśli pominęłam jakiś istotny fakt proszę kogoś żeby napisał to w komentarzu.
~Ola
Dziś wyjątkowo nie dołączam rysunku, tylko zdjęcie z układania w tej bibliotece książek.

1 komentarz :

  1. Masz rację fajnie było! :)


    Pozdrowionka - Psychopata z długopisem :D

    P.S.Jeśli zrobię gdzieś błąd ortograficzny to trudno i proszę nie powiadamiać mnie o tym ^^

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze ♥