7 marca 2013

15. Wygłupy na Orliku

Obok naszej szkoły znajduje się Orlik. Dzisiaj na drugim wf-ie poszliśmy tam zagrać w piłkę nożną - same dziewczyny. Ja, Ola, Wiktoria i Nikola byłyśmy w jednej drużynie. Zaczyna się wiosna więc było dość ciepło, a my na dodatek dostaliśmy koszulki! Nikola cały czas stała przy naszej bramce, Wiki była na przemian bramkarzem i tym co biega po boisku (zapomniałam jak się nazywa) , mi to było wszystko jedno, a Ola biegała po całym boisku. Ja byłam taka genialna i dostałam głupawki: wiązałam buta na centralnym środku boiska -.- albo właziłam Oli na barana kiedy pani nie patrzyła. Raz się nawet wywaliłyśmy! xD Ola próbowała coś kopać piłkę i w końcu nie było wiadomo czy na rogu boiska to Iza czy Ola kopnęły piłkę. W każdym razie okazało się potem że Ola nie ma buta! Spadł jej kiedy prawdopodobnie razem z Izą kopnęła piłkę. Na szczęście szybko znalazł się w miejscu z którego poleciała piłka. Szkoda że ten wf tak szybko się skończył. Przegrałyśmy w prawdzie chyba 3:0 albo 4:0, ale było super. A i zapomniałabym napisać że kładłam się na Orliku i mówiłam: "Sweet focia na facebooka",albo opierałam się o powietrze xD
~Gabi

1 komentarz :

  1. Najlepsze były te sweet focie no nie? :D


    Pozdrawiam - Psychopata z długopisem ^^

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze ♥