4 marca 2013

14. Sen o podwórku

Śniło mi się że stałam przy oknie w moim pokoju wychodzącym na ten pusty teren obok "Jana" a tam mnóstwo osób rzucało się śnieżkami - większość których nie lubię. Ola pisała mi cały czas smsy żebyśmy tam poszły. Ja nie specjalnie tego chciałam -,-  W końcu się zgodziłam, ale poszłam jeszcze coś zrobić a jak przyszłam zaczynało się już ściemniać. Zobaczyłam przez to okno Gabryśkę Ch. z 5a (ci co znają nas i ją niech jej proszę nie mówią o tym blogu!) która przytulała jakiegoś wilka. Nagle z za drzew wyskoczyły znowu te osoby co przedtem i zaczęły się znowu rzucać. Napisałam do Oli że jednak tam nie idę bo jest już ciemno i to było trochę dziwne bo szłam na górę po schodach do mieszkania, a przecież przedtem byłam w mieszkaniu o.O
~Gabi
Wiem, obrazek taki średni, ale jakoś nie mogłam niczego wymyślić  -,-

4 komentarze :

  1. mam pytanie czemu w większości waszych snów jetem ja?!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tutaj cię przecież nie było! Może dlatego że codziennie widujemy cię w szkole?

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. te wasze dialogi...:D


    Psychopata z długopisem ^^

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze ♥