2 marca 2013

12. Gorąca herbata

A więc ja i Ola poszłyśmy sobie na drugiej przerwie jak zawsze na herbatę na świetlicę. Ta herbata zawsze jest taka gorąca! Zaczęłyśmy sobie gadać o tym co tutaj będziemy pisać, gdy nagle zadzwonił dzwonek na lekcje. Ola już kończyła herbatę, ale ja byłam w połowie! Jeszcze trochę czasu minęło zanim wypiłam ten wrzący napój i pobiegłyśmy po 2 schody na górę. Ola pobiegła szybciej, a ja gdy byłam na pierwszym piętrze na kogoś wpadłam. Już nabrałam powietrza żeby powiedzieć że się spieszę i żeby ten ktoś się odsunął i nagle zobaczyłam na kogo wpadłam - to był nasz dyrektor. Że już miałam nabrane powietrze powiedziałam coś w stylu "oooo" i szybko dogoniłam Olę. No i czemu ta herbata była taka gorąca? -,-
~Gabi

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze ♥