26 lutego 2013

10. Sen o cioci Basi

Miałam dzisiaj kilka snów, ale pamiętam tylko jeden. No to może najpierw wprowadzenie. W marcu jest Bieg Sprawnościowy dla harcerzy. Moja ciocia Basia była drużynową w jednej z drużyn naszego hufca. Już niestety nie jest, ale dalej jest w miarę aktywnym harcerzem. Otóż śniło mi się, że właśnie na tym tu blogu moja ciocia chciała coś napisać o tym Biegu Sprawnościowym, tyle że nie w poście, tylko w opisie bloga. To co chciała napisać zaczęło się nie mieścić i litery się ucinały. Ona postanowiła że tak być nie może. Tam było strasznie dużo osób. To był jakiś korytarz pomalowany na różowo w którym stał tylko komputer. Basia powiedziała że w jej pokoju się na pewno uda więc zaczęliśmy szukać jej pokoju. Chodziliśmy po całym domu, ale w każdym pokoju ktoś siedział i mówił że to jego własność. Potem okazało się, że ten korytarz nie był taki długi, bo w samym końcu, tam gdzie stał komputer był pokój mojej cioci, ale zburzyli ścianę i przedłużyli ten korytarz o.O
~Ola

1 komentarz :

Dziękuję za wszystkie komentarze ♥