25 lutego 2013

09. Co słychać u Maksia?

No więc Maksia już nie ma :( Był już stary i zmęczony, bo wszyscy się nim tak zachwycali (tak właściwie to rozłożyłam go na angielskim). Ale za to ja mam Ginevrę a Gabi ma małego Maksia-synka Ginevry. W piątek nie ćwiczyłyśmy na WF-ie,za to wzięłyśmy ze sobą nasze stworki. Postanowiłyśmy zrobić eksperyment. Włożyłyśmy mamę i synka do kaloryfera i chciałyśmy sprawdzić czy ktoś ich nie weźmie. Dziś na lidze szkolnej usiadłyśmy tam i okazało się Ginevra i Maksiu dalej tam są. Jednak postanowiłyśmy, że zostawimy je tam jeszcze trochę. U nas w szkole jest BARDZO duże prawdopodobieństwo że jakiś typ je w końcu znajdzie. Wiki też ma teraz Lunę i..... Lavender.......czy Hermionę?
~Ola
A tak na marginesie to kogo przygody i sny bardziej lubicie? Moje czy Gabi?

1 komentarz :

  1. Cześć! :D Zamówiłaś u mnie szablon. Niestety zamówienia nie mogę przyjąć, ponieważ brak linku do szabloniarni. :D Daję Ci czas do piątku, na dodanie linku, w przeciwnym razie wystawię odmowę.
    Pozdrawiam, forever [land-of-grafic]

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze ♥