23 lutego 2013

07. Dzień Myśli Braterskiej

Wczoraj był Dzień Myśli Braterskiej czyli imieniny wszystkich harcerzy. Poszliśmy w mundurach do szkoły i zrobiliśmy sobie sweet focie w mundurach. O godzinie 16:30 pojechaliśmy do małej miejscowości w której ostatnio mieliśmy biwak. Cały hufiec obchodził tam wspólnie DMB. O mało co nie spóźniłam się na autobus bo byłam na Drodze Krzyżowej! Na miejscu oglądaliśmy filmiki wszystkich drużyn i robiliśmy bransoletki przyjaźni z muliny po czym każdy przesuwał swoją o 6 osób w prawo. Ja dostałam bransoletkę Oli W. chociaż powinnam dostać ją od Wiki :p Kolory dobieraliśmy w ciemności więc nikt nie był pewien co do swoich, ale kolory Oli bardzo mi się spodobały-jasny zielony, różowy i granatowy. Potem miało być całonocne śpiewogranie ale "Blada", która grała na gitarze powiedziała że jej się chce spać i wszyscy idą spać do już nie będziemy śpiewać. Ale nasza drużyna była odmienna-ubraliśmy się i poszliśmy do lasu. Jak przypuszczaliśmy Ola W. składała przyrzeczenie i na świadka wybrała dh "Bladą". Poszliśmy dalej. Przyrzeczenie złożyła Emilka, a jej świadkiem była dh Madzia. Poszliśmy jeszcze dalej. Nagle słyszę:
-Druhna Ola B. wystąp.-wystąpiłam-Czy chce druhna w dniu dzisiejszym złożyć przyrzeczenie harcerskie?-co za pytanie!
-Tak-odpowiedziałam. Pomyślałam "kogo by tu wybrać na świadka? Wiktorię G.? Sonię? A może Anię Ślęczkę?" Wybrałam dh Anię. Powtórzyłam słowa przyrzeczenia, a Ania przypięła na miejsce starej, szarej lilijki nowy krzyż harcerski! Przytuliłam ją, potem jeszcze Maję, Madzię, Bladą i Olę. To był najszczęśliwszy dzień w moim życiu! Gdy już przyszliśmy do szkoły zaczęłam nudzić Wiki tekstami typu "Wiesz Wiki, jakie to jest piękne uczucie?! Wiesz jaka ja jestem szczęśliwa?! :)" ponieważ gdy ona składała przyrzeczenie szłam obok mnie w kolumnie dwójkowej i właśnie takie rzeczy gadała. Potem obiecała mi, że jak ja złożę przyrzeczenie będę mogła ją nudzić ile będę chciała.
~Ola

5 komentarzy :

  1. ja zamiast bransoletki dostałam trzy sznurki!!!
    a świadkiem się pisze przez d nie t!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No przepraszam. Podkreśliło mi się i myślałam że to o to chodzi, ale to nie było to :) I sorry Wiki ale w porównaniu do twoich błędów to moje.... no wiesz.

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. ejjj no tylko mi sie na przyzeczenu oczy 'spociły' ;'(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam bardzo kto to napisał? xD Jeśli mnie znacie to podpisujcie się imionami.

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze ♥